Stiati ca…aceasta este o metoda extrem de eficienta, usoara si verificata de pierdere rápida in greutate?!

Imagine articol
Share

Stiati ca…aceasta este o metoda extrem de eficienta, usoara si verificata de pierdere rápida in greutate?!

 

 

Unele studii care mi-au fost puse la dispozitie (vedeti in subsol) ne arata ca postul intermitent poate fi o metoda extrem de performanta de scadere in greutate si de topire a tesutului adipos pe termen mediu!

 

 

 

 

 

 

 

Stiati ca…aceasta este o metoda extrem de eficienta, usoara si verificata de pierdere rápida in greutate?!

 

 

Foarte multi nutritionisti pretind ca postul intermitent este o metoda nerealista pentru pierderea in greutate. Ei motiveaza aceasta afirmatie prin faptul ca o persoana are tendinta de a manca mai mult dupa o zi de post, compensand in ziua urmatoare ceea ce n-a consumat in acea zi de post.

 

Aceasta afirmatie este doar partial adevarata! Compensarea nu se face niciodata integral. Si aceasta este demonstrata si publicata de Johnstone AM et al in Int J Obes Reiat Metabo Disord din decembrie 2002. Ei au aratat ca, a doua zi dupa o zi de post, o persoana mananca mai mult cu circa 500 – 600 kcal. Ori in ziua de post pierde circa 2000 – 2500 Kcal daca postul este total sau “doar” 1500 – 2000 Kcal daca este un post sustinut printr-un smoothie asa cum propunem noi. Deci, pentru fiecare zi de post intermitent, cheltuiala energética a organismului nu este rambursata integral in ziua urmatoare. Astfel se creeaza un déficit caloric care, nici pe departe nu mai este de neluat in seama.

 

Mai mult, aplicarea acestui post intermitent scade insulinemia si creste sinteza de noradrenalina si STH, fenomene care conduc la pierdere de greutate in timp si mai ales la stimularea lipolizei.

 

Unele studii care mi-au fost puse la dispozitie (vedeti in subsol) ne arata ca postul intermitent poate fi o metoda extrem de performanta de scadere in greutate si de topire a tesutului adipos pe termen mediu!

 

Noi ne-am propus o luna cu posturi intermitente, de 2 sau 3 zile pe saptamana (in zilele de miercuri, vineri, uneori luni). In celelalte zile am mancat normal dar avand grija ca, in cea de a 2a partea a zilei si mai ales la cina sa utilizam doar alimente sarace in glucide. Experimentul a durat o luna iar zilele de post (cate 2 zile in 3 dintre saptamani si 3 zile in ultima saptamana) n-au fost un post “post negru” ci au fost sustinute de 5 portii dintr-un green smoothie. Fiecare portie a constat in cate 150 ml de http://www.farmaciaortomoleculara.ro/suc-de-orz-verde-incoltit-bio-barleygrass-bio-rabenhorst-750ml-p168 la care am adaugat o lingurita rasa de http://www.farmaciaortomoleculara.ro/pulbere-de-spirulina-bio-naturgreen-cutie-175g-p1357 

 

Spirulina bio este foarte importante in aceasta compozitie deoarece in timpul postului are loc lipoliza importanta care conduce la deversarea in fluxul sangvin a cantitati importante din toxicele tezaurizate in depozitul adipos (Metale grele, Poluanti Organici Persistenti, estrogeni, xenoestrogeni, etc.). Acestea, mai apoi, dupa un pasaj de dezintoxicare hepatic, sunt eliminate prin secretia biliara in intestin. De regula, de aici sunt reabsorbite la loc in fluxul sangvin insa, in prezenta Spirulinei bio (care are o mare capacítate de a-i fixa) acestia se vor elimina prin scaun, realizandu-se o adevarata detoxifiere. Si aceasta se vede si se simte imediat!

 

Rezultatele noaste?! O pierdere in greutate in aceasta luna ce insumeaza pentru noi doi, aproape 11 kg! Si fara abtineri importante!

 

Referintele bibliografice carea au stat la baza acestei constructii dietetice extrem de eficace mi-au fost furnizate de sotul meu, Dr. Horatiu Albu si se afla in subsol!

 

Mult succes celor care doresc sa incerce o astfel de dieta!

 

by Elena

 

 

© Farmacia Ortomoleculara. Acest articol este proprietatea A&A NATUROMEDICA BIO-DIETETIC GROUP SRL si va este prezentat de www.farmaciaortomoleculara.ro cu acordul autorului . Articolul poate fi reprodus sau postat de catre Dvs. atata vreme cat aceasta se face netrunchiat, afisand-se integral link-urile si denumirea site-ului nostru.

 

Int J Obes Relat Metab Disord. 2002 Dec;26(12):1623-8. Effect of an acute fast on energy compensation and feeding behaviour in lean men and women. Johnstone AM et al.

Am J Clin Nutr. 2000 Jun;71(6):1511-5. Resting energy expenditure in short-term starvation is increased as a result of an increase in serum norepinephrine. Zauner C et al.

Am J Clin Nutr. 2005 Jan;81(1):69-73. Alternate-day fasting in nonobese subjects: effects on body weight, body composition, and energy metabolism. Heilbronn LK et al.

J Clin Endocrinol Metab. 1992 Apr;74(4):757-65. Augmented growth hormone (GH) secretory burst frequency and amplitude mediate enhanced GH secretion during a two-day fast in normal men. Hartman ML et al.

Translational Research June 12, 2014. Intermittent fasting vs daily calorie restriction for type 2 diabetes prevention: a review of human findings. Adrienne R. Barnosky et al.

Alte surse: medisite.fr , authoritynutrition.com , farmaciaortomoleculara.ro , twitter.com (foto)

Adauga comentariul tau

Pentru detalii privind stocarea si prelucrarea datelor cu caracter personal, vezi detalii.